del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

فقط برای تو مهربونم

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

فقط برای تو مهربونم

سلام فرشته مهربوونم...تک ستاره ی قلب بی قرارم...همه ی زندگی من...مرد رویاهام

دیشب حسابی بی قرار و دلتنگت بودم امروز که دیدمت جون گرفتم و لحظه هام شد زیباترین لحظه ها به وجود پر برکتت تو زندگیم میبالم و لحظه لحظه هام با فکرتو سپری میشه...

امیر قلبم همیشه کنارت میمونم و با گذشت هر لحظه کنارت بیشتر عاشقت میشم همسر مهربونم بدون که لحظه لحظه کنارتم و تا آخر عمرم فداتم تو خوشی و غمات (که ایشاله همیشه آروم و بی غصه باشه قلب مهربونت)کنارتم و تنهات نمیذارم 

دوست دارم ضربان قلب من...یکی ی دونه ی قلبم



نظرات شما عزیزان:

naz khaton
ساعت22:59---9 خرداد 1392
سلام دوست عزیزم ممنونم که بهم سر زدی خوشحال شدم ممنونم عزیزم بازم بیا پیشم

shiva
ساعت15:59---1 ارديبهشت 1392
slm azizam.webe khobi dari mamnoon misham mano belinki.پاسخ:لینکیدمت عزیزم میسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,;ساعت20:58;توسط hamide; | |